• 1404/09/22 - 13:22
  • بازدید: 11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری دومین روز کارگاه آموزشی یادگیری مشارکتی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول

 رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه از برگزاری موفق دومین روز کارگاه آموزشی در قالب سلسله کارگاه‌های کمیته رشد و بالندگی اعضای هیأت علمی این مرکز خبر داد

رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه اظهار داشت: این کارگاه با عنوان "یادگیری مشارکتی" به تدریس سرکار خانم دکتر فریبا حقانی، متخصص برنامه‌ریزی درسی و استاد تمام گروه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، ۱۹ آذر ماه سال جاری در سالن معاونت آموزشی دانشگاه دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وبدا، دکتر قاسمی رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه اظهار داشت: این کارگاه با عنوان "یادگیری مشارکتی" به تدریس سرکار خانم دکتر فریبا حقانی، متخصص برنامه‌ریزی درسی و استاد تمام گروه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، ۱۹ آذر ماه سال جاری در سالن معاونت آموزشی دانشگاه دزفول برگزار شد.

 

در این کارگاه، مباحث کلیدی چون "یادگیری مشارکتی"، معرفی تکنیک‌های نوین تدریس مشارکتی و اجرای عملی یکی از الگوهای تدریس مشارکتی (TED) مورد بحث و بررسی قرار گرفت. اعضای هیأت علمی دانشگاه با مشارکت فعال خود در این کارگاه، از تجربیات و دیدگاه‌های دکتر حقانی بهره‌برداری کردند. 

دکتر قاسمی در این رابطه اظهار داشت که یکی از نوآوری‌های این کارگاه، برنامه‌ی "Learning Party" بود که برای اولین بار در سطح دانشگاه برگزار می‌شد. 

در این برنامه، مدرس و کارشناسان مرکز مطالعات با خلاقیت و ذوق خاص خود، میان وعده‌های سالم را به شرکت‌کنندگان ارائه کردند که با استقبال گرم و توجه ویژه آنان روبه‌رو گردید.

 

این نوع ابتکارات نه تنها به غنای محتوای آموزشی افزوده، بلکه فضایی دوستانه و صمیمی برای ارتباط بیشتر بین اعضای هیأت علمی و کارشناسان ایجاد کرده است.

برگزاری این دست از برنامه‌ها می‌تواند در تقویت مهارت‌های تدریس و ارتقاء کیفیت آموزش در دانشگاه‌های علوم پزشکی نقش مهمی ایفا کند. 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار معاونت آموزش، تحقیقات و فناوری
  • کد خبر : 19903
کلمات کلیدی
محسن مدبرزاده

محسن مدبرزاده

تصاویر